• הרשם
צעצועים כללי
צעצועים כללי

10/01/2012 13:14:57
כתב מתחיל

מדריך זה יראה לכם כיצד להכין את הצעצוע "סולם יעקב" מחומרים שיש לכם בבית. סולם יעקב הוא צעצוע שבנוי כמו שרשרת של לוחות קטנים שכאשר מחזיקים אותם מהחלק העליון הם מתהפכים ללא הפסקה. זה צעצוע מדהים שהמכניקה שלו מדהימה כל פעם מחדש.
משחקים, תחביבים ויצירה >> צעצועים >> צעצועים כללי

29/12/2011 11:09:15
כתב מתחיל

מדריך זה יראה לכם כיצד להפוך עטיפת דיסק ישנה לצעצוע אדיר, לכם או לילדכם.
איכות הסביבה >> יצירה ואומנות ירוקה >> פעילויות ויצירה לילדים (ירוק)

28/11/2011 12:43:49
כתב מתחיל

טנגרם הוא פאזל צעצוע סיני שקל מאוד לשחק אותו והוא מתאים לכל הגילאים. הוא מגיע בצורת ריבוע החתוך ל2 משולשים גדולים, 3 קטנים יותר, ריבוע קטן ומקבילית. המטרה של הפאזל הזה הוא להשתמש בכל 7 הצורות הגיאומטריות האלה בכדי להכין צורות על פי תמונות (כמו חיות, עצמים שונים וכו') או ליצור צורות משלכם. החוק היחיד הוא שהם חייבים לגעת אחד בשני אבל אסור להם להיות אחד על השני. מדריך זה יראה לכם כיצד ליצור טנגרם מנייר.
משחקים, תחביבים ויצירה >> צעצועים >> צעצועי ילדים

02/11/2011 21:09:56
כתב מתחיל

מדריך זה יראה לכם איך להכין בקלות סביבון מדיסק ישן וגולה!. ילדים מתים על זה!
חגים ושמחות >> חגים >> חנוכה

02/11/2011 19:43:38
כתב מתחיל

מדריך זה יראה לכם איך להשחיל חרוזים בכדי להכין לטאה חמודה. תוכלו להכין מזה מחזיק מפתחות, קישוט לתיק או שרשרת.
משחקים, תחביבים ויצירה >> צעצועים >> צעצועים כללי

26/12/2010 15:59:31
כתב מתחיל

מדריך זה יראה לכם את המכניקה הפשוטה של הבובה הקופצת. זה פרויקט נחמד וכיפי לעשות עם הילדים. כשתולים את הבובה על ידית של דלת או מסמר על הקיר ומושכים בחוט הבובה קופצת.
משחקים, תחביבים ויצירה >> יצירה (ויצירה לילדים) >> מידע כללי בנוגע ליצירה

07/10/2010 15:15:56
כתב מתחיל

יום חלש בעבודה? זה הזמן לארוב לחבריכם במשרד בעזרת זעם (משעשע) מימי הביניים! מדריך זה יסביר כיצד להכין חץ וקשת ממהדק נייר, גומייה וקיסם אוזניים. No one is safe
משחקים, תחביבים ויצירה >> צעצועים >> צעצועים כללי

01/08/2010 00:01:55
כתב מתחיל

המטרה בדומינו היא לרוקן את מלאי אבני הדומינו שברשותכם תוך כדי מניעה מהיריב לרוקן את שלו. קיימות הרבה גרסאות למשחק הדומינו אך זו גרסה טובה וקלילה שתעזור לכם להתחיל. לפני כל משחק, מערבבים את כל אבני הדומינו כשהם מופנים כלפי מטה ואז כל שחקן שולף אבן אחת, השחקן עם האבן עם המספר הגבוה יותר מתחיל (במקרה של תיקו שולפים שוב). כל שחקן לוקח כמות שווה של אבנים (השחקנים אינן מראים אחד לשני אילו אבני דומינו ברשותם). השחקן הראשון שם אבן דומינו כלשהי שברשותו על השולחן, לאחר מכן כל שחקן בתורו מוסיף אבן דומינו לאחת מהקצוות החופשיות של אבני הדומינו על השולחן כאשר הקצה של אבן הדומינו שהניח חייב להיות זהה לקצה אבן הדומינו שעל השולחן. בכל פעם ששחקן מניח אבן דומינו עם שני מספרים זהים הוא מקבל תור נוסף. נוצר טור (לא משנה לאיזה כיוון) וניתן לשנות כיוונים בהתאם לקצוות השולחן וכד'. אם לשחקן אין אבן דומינו שאחד הקצוות שלה מתאימים לקצוות חופשיים של אבני הדומינו על השולחן מדלגים על תורו והתור עובר ליריב, אם אף שחקן אינו יכול להניח את האבנים שלו המשחק נגמר. ניתן לשחק את המשחק עם ניקוד ולספור את הנקודות על פי המספרים של אבני הדומינו שהשחקנים הניחו על השולחן.
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

30/07/2010 22:10:25
כתב מתחיל

דמקה הוא משחק אסטרטגיה ל2 שחקנים. מטרת המשחק היא ל"אכול" את כל הכלים של היריב שלכם על ידי דילוג מעליהם, לפני שהוא "יאכל" את שלכם. כל שחקן יושב מול יריבו כשלכל אחד 12 כלים. ניתן להזיז אותם משבצת אחת בתור ורק באלכסון. בחלק הראשון במשחק, הכלים ינועו תמיד לכיוון היריב ולא לאחור. אם כלי של היריב נמצא באלכסון לכלי שלך וקיימת משבצת ריקה מעבר לכלי שלו (גם באלכסון) השחקן מוכרח לדלג מעליו ולהסיר אותו מהלוח. אם לא ידלג מעליו יוצא הכלי של השחקן. על השחקן לשרשר את מהלך ה"אכילה" כל עוד ניתן. ברגע שכלי מגיע לשורה האחרונה של המשבצות בלוח הוא מוכתר כמלך ע"י הנחת כלי נוסף מאותו צבע על אותו הכלי. כעת אותו הכלי יוכל לנוע באלכסון גם קדימה וגם אחורה ללא הגבלה על כמות המשבצות לנוע עליהן. חל עליה חובת ה"אכילה" במידה וקיים כלי של היריב בנתיב שלה שניתן "לאכול" אותו. השחקן הראשון "לאכול" את כל הכלים של יריבו ניצח, ניתן לנצח גם על ידי כך שליריב אין יותר לאן לנוע. בדמקה אפשר גם להגיע למצב של תיקו כאשר הכלים על השולחן אינם מספיקים להגיע לנצחון וכאשר מצב מסוים חוזר על עצמו 3 פעמים.
משחקים, תחביבים ויצירה >> צעצועים >> צעצועים כללי

29/07/2010 18:46:11
כתב מתחיל

המטרה במשחק הקלאסי סוליטייר גולות הוא להוציא כמה שיותר גולות. מוציאים גולות ע"י "דילוג" של גולה אחת מעל לשניה,הגולה שדלגו מעליה תוצא החוצה (בדומה לדמקה). ניתן לדלג בצורה אופקית או אנכית. המטרה הסופית היא להשאר עם גולה 1 בלבד.
משחקים, תחביבים ויצירה >> יצירה (ויצירה לילדים) >> מידע כללי בנוגע ליצירה
כל הזכויות שמורות © בקלות - מדריכים לכל צורך 2014.